Jak nakupovat

Jak u nás nakoupit?

Objednávání zboží v našem e-shopu je velmi jednoduché – systém Vás povede výběrem zboží, uložením do košíku, kontrolou objednávky, potvrzením objednávky a nakonec jejím odesláním. U každé položky najdete detailní popis, rozměry, cenu (s/bez DPH), související produkty, technickou specifikaci i recenze, kde můžete sdílet s ostatními svoje názory a postřehy.

V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností jsme Vám na telefonních číslech 777 66 06 76 nebo emailu: info@optipomucky.cz připraveni poradit. Nevíte-li si rady, objednávku lze vyřídit i telefonicky či emailem.


Musím se k nákupu registrovat?

Nemusíte, můžete nakoupit i bez registrace. Registrace ale přináší výhody, při dalším nákupu již nemusíte vyplňovat fakturační / dodací adresu, máte přehled o historii objednávek, reklamacích atd.

 

Jak si objednám zboží?

Pokud jste si vybrali zboží, stačí kliknout na ikonu "Přidat do košíku“. Obsah košíku vidíte stále v pravé horní části stránky. Zboží do košíku můžete kdykoliv přidávat, odebírat nebo měnit počty kusů. Stisknutím „Pokračovat“ budete přesměrování přímo do zákaznického formuláře, jehož vyplněním odešlete závaznou objednávku. Na zadaný e-mail Vám během chvilky přijde potvrzení se souhrnem objednávky.

Jak mohu zboží zaplatit?

Při dokončení objednávky zvolíte způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Platit můžete on-line platební kartou, on-line platební bránou, dobírkou nebo v hotovosti osobně na provozovně. Více informací o jednotlivých druzích plateb najdete na stránce Možnosti platby.

Jak obdržím objednané zboží?

Zboží dodáváme prostřednictvím přepravních společností WEIDO, Zásilkovna, GLS a Česká pošta. Cena za dopravu a dobírku se zobrazuje při objednávce, tedy ihned víte, kolik za poštovné zaplatíte. V celkové ceně jsou kalkulovány veškeré poplatky. Více informací na stránce Ceny dopravy.

Jak zjistím, že bylo zboží odesláno?

V momentě, kdy bude Vaše zboží zabaleno a vyzvednuto přepravcem, ihned se o tom dozvíte emailem. Dále Vás pak informují už sami přepravci, kdy Vám přesně budou balíček doručovat (SMS, email).

Dostanu ke zboží daňový doklad?

Ano, součástí každého balíku se zbožím je faktura s rozepsanou cenou za zboží, poštovné a vyčíslené DPH (21%). Doklad zároveň platí jako záruční list. Jsme plátci DPH.